Onze visie is gericht op het bieden van nieuws en achtergronden van het nieuws over zowel bestaande- als in opkomst zijnde innovatie ontwikkelingen in diverse printmediasectoren en aanpalende crossmediale ontwikkelingen.

Onze achtergonden

pmn

In 2013 lanceerden wij onze eerste titel printmedianieuws.nl. Erik van Erp en Peter Luit werkten jaren samen bij het Grafisch Weekblad (GW) en zagen na het verdwijnen van meerdere titels in de grafische vakpers ruimte voor een nieuwe on-line titel.

Qua uitgeefmodel werd gekozen voor betaalde content, gecombineerd met adverteerders/partners die o.a. met hun eigen ervaringen en die van hun opdrachtgevers aanvullende 'partnercontent' bieden. De formule bestaat inmiddels 7 jaar.

 

Met Blokboek.com bedienen we een aanzienlijk bredere markt, gericht op de combinatie van print- en crossmediale ontwikkelingen. De inhoud is gericht op korte en actueel nieuws. persberichten en aankondigingen. Qua uitgeef model biedt Blokboek.com haar content kosteloos aan aan haar doelgroep. We namen blokboek.com begin 2019 over van Marco den Engelsman, die nog steeds als freelancers verbonden is met de titel.

Dienstenpakket

Naast de twee uitgeef titels is de visie gericht op het bieden van een breed dienstenpakket. Printmediatrainingen, printmediabanen sluiten goed aan op de beide uitgeef titels.

Vanuit LUIT.nl worden webdiensten aangeboden voor de bouw van WordPress gerichte web applicaties, gericht op de vertaling van bedrijfsprocessen naar concrete doelen.

Nieuwsmarkt.nl is een internationaal platform voor het delen van kennis rondom pagebuilders (meer specifiek Beaver Builder) in combinatie met de technologie achter web gebaseerde database publishing.

ONZE TITELS