Onze crossmediale strategie is gericht op relevantie voor zowel abonnees als partners. In een soepel samenspel worden websites, social media, events, nieuwsbrieven en whitepapers precies in het ritme van de media ontwikkelingen ontwikkeld, passend bij de behoeften van onze doelgroepen.
To-Print-Or-Not-To-Print
In 2015 organiseerden wij samen met het CMBO ons eerste event 'to-print-or-not-to-print', gericht op het actuele spanningsveld binnen vooral internet-drukkers: alles zelf doen of juist alles uitbesteden.
Met maar liefst 80 deelnemers kunnen we terugkijken op een eerste succesvolle kick-off van onze ambities op seminar gebied.
In het najaar van 2017 organiseerden wij een event in de vorm van een round tabel congres onder de titel 'Technology & Business Update 2018'.
Whitepaper - onderzoek
Eind vorig jaar publiceerden wij onze eerste whitepaper (in PDF vorm) over de actuele ontwikkelingen rondom digitale high-end printsystemen. In 2016 herhaalden wij dit onderzoek en tegen het einde van dat jaar verscheen de nieuwe versie ook in print voor onze abonnees.
Nieuwsbrief
Voor de verschillende titels publiceren wij periodiek e-mail nieuwsbrieven, gericht op de desbetreffende doelgroepen. Deze is voor alle titels gratis te verkrijgen. De koppen en inleidingen van het nieuws verwijzen naar artikelen op de respectievelijke websites.
Social media
Wij zetten social media in op verschillende terreinen, maar maken duidelijk onderscheid in pre- en post messages. We gebruiken facebook vooral voor aankondigingen op komende artikelen met een korte toelichting. Twitter zetten we met de 'automaat', gepubliceerde berichten worden met titel en link automatisch op Twitter geplaatst om onze volgers te attenderen op gepubliceerde artikelen.